Unilever v první polovině roku 2025 navýšil výdaje na marketing na 15,5 % obratu a pokračuje ve strategii zaměřené na růst v prémiových segmentech a digitálním prodeji.
Unilever v první polovině roku 2025 navýšil výdaje na marketing na 15,5 % obratu a pokračuje ve strategii zaměřené na růst v prémiových segmentech a digitálním prodeji.
Agentura TK media zveřejnila ceny spoluprací s mikroinfluencery a makroinfluencery u dvou instagramových formátů.
Studentská pečeť si letos připomíná 50. výročí svého vzniku, u této příležitosti modernizuje své obaly.
Spotřební chování Čechů ve věku 45-64 let se od mladších generací příliš neliší, přesto je tato nejpočetnější věková skupina často opomíjena v marketingových strategiích, rozebírá v dalším textu o Češích starších 45 let Petr Tomáš.
Reklama
Chcete zde inzerovat? Kontaktujte nás.