Jeho postavení klidně mohlo celou situaci zastavit a olomouckého gólmana Jana Koutného zachránit před červenou kartou. Podle názoru komise rozhodčích fotbalové asociace však sudí v neděli ve čtvrtém ligovém kole na Spartě (1:0) postupovali správně, když náběh útočníka Albiona Rrahmaniho nevyhodnotili jako ofsajd, protože se před střetem brankáře s Veljkem Birmančevičem nezapojil do hry.
Navzdory oficiálnímu protestu si sudí v Plzni podle fotbalové komise rozhodčích počínali správně. Obě situace v sobotním ligovém utkání mezi Viktorií a Jabloncem (1:1) vyřešili v souladu s pravidly. Martin Cedidla v úvodu správně nedostal červenou kartu za faul, jímž způsobil vážné zranění gólmanu Martinu Jedličkovi, a vyrovnávací brance hostů v páté minutě nastavení faul nepředcházel.