Ředitelem marketingu mediálního domu Mafra se stává Nikola Vangeli.
Operátor O2 spouští svou letní reklamní kampaň, kterou vytvořil ve spolupráci s kreativní agenturou Free Andy Agency. Zákazníkům v ní představuje výhody jejich nových tarifů.
Viktor Orbán kritizoval Evropskou komisi kvůli podpoře zakázaného pochodu hrdosti v Budapešti. Vměšují se europoslanci do jeho vnitrostátních věcí? „Orbán je pořád odstřelováni z Bruselu, protože zastává jiný názor,“ hájí ho europoslankyně Jaroslava Pokorná Jermanová (ANO). „Maďarsko jako člen Unie musí dodržovat právo na shromažďování,“ říká pro Český rozhlas Plus europoslankyně Veronika Cifrová Ostrihoňová (Progresivní Slovensko).
Rusové se pokoušeli vyrobit vlastní námořní útočné drony, ale jejich snahy zcela selhaly. V rozhovoru s novináři to řekl šéf ukrajinské rozvědky Kyrylo Budanov.
Česká televize navazuje na úspěšné seriály s kriminální tematikou situované do jednotlivých regionů. Leitmotivem série Místo zločinu Zlín bude kauza lehkých topných olejů. Mordpartu povede Radek Holub a vrátí se Jitka Schneiderová jako státní zástupkyně. Vysílat se bude od ledna 2026.
Internetová televize Pecka.TV zdvojnásobila počet nabízených balíčků a spustila letní soutěž.
Miky Karas a Miky Bílek střídají v čele kreativy agentury Etnetera Motion Davida Böhma, který odešel do Dentsu Creative.
Městská policie v Pardubicích spustila na sociálních sítích náborovou kampaň, která má podobu hraných scének. Stovku strážníků chce doplnit o deset nováčků. Reklama by mohla pomoci oslovit mladé lidi, kteří mají po maturitě a ohlížejí se po zaměstnání.
Poslední díl seriálu Jedna rodina sledovalo půl milionu diváků starších 15 let. Šlo o nejlepší výsledek úterního večera po 20:00.
Nový pořad „U Soutěžního stolu“ spojuje zábavu a interaktivní hru. Soutěžit mohou i diváci doma.
Televize Prima má připraveno prvních čtyřicet dílů nového seriálu Polabí.
Český rozhlas uvedl, že firmy i OSVČ se mohou registrovat i v dalších dnech po 30. červnu bez sankcí.
Firmy a podnikatelé se měli do půlnoci registrovat u České televize a Českého rozhlasu. Poplatek budou nově platit podle počtu svých zaměstnanců. Registrováni by měli být online. Účet poplatníka Českého rozhlasu je ale velmi vytížený a dochází k jeho zpomalování. „Sankce nehrozí, lidé se mohou registrovat i po 30. červnu,“ říká Martina Májíček Poliaková, ředitelka strategického rozvoje Českého rozhlasu.
Letním televizním programům budou tradičně dominovat lehčí témata. České celoplošné televize počítají s tím, že rekordy ve sledovanosti v horkých letních dnech a v době dovolených netrhnou, a soustředí se na podzimní program. Přesto několik novinek, především v podobě seriálů, mohou diváci čekat.
Penny spojuje své síly s Klubem českých turistů v novém projektu Hezky česky po Česku.
Na pozici Senior Brand Managera CEE pro Actimel a YoPro ve společnosti Danone byl jmenován Lukáš Částka.
Aktuální průzkum ResSolution Group ukazuje, že třetina českých zaměstnanců by bez home office zvažovala odchod ze své pozice. Většina by však zůstala i v případě jeho zrušení.
RTI cz ukončila televizní vysílání v Plzni a nadále se bude věnovat pouze rozhlasovému vysílání.
V italské metropoli Milán se na střeše jednoho z mrakodrapů uvolnila obrovská reklamní cedule pojišťovací firmy Generali. Hrozilo, že se zřítí k zemi. Poutač zůstal zaklíněný na vrcholu budovy ve výšce 170 metrů, ve které pojišťovna sídlí. Hasiči po několika hodinách nápis zajistili, příčinu zatím neznají.
Uplynul termín, do kdy domácnosti, firmy i živnostníci měli povinnost zareagovat na změny v platbách televizních a rozhlasových poplatků. Veřejnoprávní média mají od července právo přistoupit k sankcím. Neplatiče si najdou přes dodavatele elektřiny nebo s pomocí České správy sociálního zabezpečení. Pokuty se mohou vyšplhat na desetitisíce. Český rozhlas se mezitím potýkal s kolabujícím webem.
Nejsledovanějším pořadem pondělního večera a zároveň celého dne se stal reprízovaný díl seriálu Specialisté.
Do celoplošné sítě Českých Radiokomunikací vstoupily stanice ze skupiny Media Bohemia, a to Rádio Blaník, Český Blaník, Hitrádio 90 a Rock rádio.
Z přípravného drinku se v nové kampani značky Martini stává „společenský moment plný barev".
Změny vlastníků i manažerské výměny. Shrnujeme události ve slovenských médiích ve druhém čtvrtletí letošního roku.