Agentura Pickerly otevírá vlastní podcastové studio přímo ve svých kancelářích na Smíchově.
Český rozhlas Liberec rozšířil svůj dosah, když začal využívat frekvence, které uvolnilo Rádio Proglas.
Repríza seriálu Poldy přilákala v sobotu po 20:00 nejvíce diváků ve skupině 15+. Následoval Superlov, který měl zároveň nejvyšší sledovanost v 15-54.
Rozšíření sledovanosti mimo domov v Polsku přineslo přesnější obraz o divácích, ale také debaty se zadavateli a agenturami, popisuje ve třetí části rozhovoru Atmedia expert talks Wojciech Kowalczyk.
Na pozici account directorky agentury Fairy Tailors nastupuje Dita Mikysková.
Nejsledovanějším pořadem pátečního večera po 20:00 ve všech hlavních diváckých skupinách byla Všechnopárty.
Pikito mění svůj název, logo i vizuální identitu. Nově se bude jmenovat Melody Mall.
Firmy a OSVČ, které byly k 1. květnu 2025 již registrovány jako plátci televizního nebo rozhlasového poplatku, musí nahlásit počet zaměstnanců do 30. června 2025.
Televizní platforma operátora T-Mobile fungující pod brandem Magenta TV provedla úpravy svého uživatelského rozhraní.
Kláštorná Kalcia spouští osmidílný podcast Prameny dlouhověkosti, toto téma chce ukázat z různých perspektiv.
Připravovaný seriál televize Prima, který bude její velkou novinkou pro letošní podzim, už má titulní píseň. Jmenuje se Doma a nazpívala ji Marie Rottrová.
Vladimír Mužík, výkonný ředitel Mafra Slovakia, se po jedenácti letech rozhodl opustit svou pozici. Bude se plně věnovat práci v CME, majiteli TV Nova a dalších televizních stanic.
Čtvrteční večer po 20:00 patřil seriálům Jedna rodina a Komisařka Florence. Jejich sledovanost ve skupině 15+ byla vyrovnaná, v 15-54 měla větší odstup Jedna rodina.
Na pozici Head of Performance Marketing v knižním second-handu Knihobot nastupuje Ksenia Gamazova.