Seriál Specialisté zůstává nejsledovanějším pondělním pořadem po 20:00 ve všech hlavních diváckých skupinách, a to s oběma svými reprízovanými díly.
Seriál Specialisté zůstává nejsledovanějším pondělním pořadem po 20:00 ve všech hlavních diváckých skupinách, a to s oběma svými reprízovanými díly.
Místo klasické tiskové konference jsou čím dál častější zážitkové eventy, ani u nich však obsah nelze obejít.
Podzimní seriálový souboj na TV Nova a TV Prima má začít ve stejný den, a to v úterý 26. srpna.
Podzimní seriálový souboj na TV Nova a TV Prima má začít ve stejný den, a to v úterý 26. srpna.
ČSOB ve své kampani k Účtu na rozjezd v dospělosti vstoupila na platformu BeReal. Využila také Vinted nebo Spotify.
Po dvaceti letech se Meryl Streepová vrátila k roli démonické šéfredaktorky módního časopisu Mirandy Priestlyové. Natáčení snímku Ďábel nosí Pradu 2 právě probíhá v New Yorku. Jisté také je, že do role se vrátí i Emily Bluntová a Anne Hathawayová. Mihnout se má v komedii i česká topmodelka Karolína Kurková.
Elibro, provozující online antikvariát Restorio, oznamuje akvizici internetového knižního tržiště Trhknih.cz.
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil akvizici, v jejímž důsledku společnost Valmont CR získává plnou kontrolu nad konkurenční sítí trafik Point4u. Rozhodnutí již nabylo právní moci.
„Kuchyně je víc než jen místo na vaření. Je to srdce vašeho domova,“ říká Ikea v nové dlouhodobé kampani.
Nejsledovanějším pořadem nedělního večera a také celého dne zůstává Policie Modrava s více než milionem diváků starších 15 let.
Tendry stojí agentury miliony. Většina vítězných nápadů ale končí v šuplíku, varuje nová studie.
Agentura Socialsharks vyhrála tendr značky Gorenje. Zajistí komplexní marketingovou a kreativní komunikaci.
Novinkami podzimní sezony na Primě bude seriál Polabí, který má v plánu desítky epizod, a Mladá krev z divácky vděčného prostředí vyšetřovatelů vražd. Podzim u televize doplní návrat populárních seriálů a soutěží, novinkou na prima+ bude minisérie Noční operatér s Lukášem Vaculíkem.
Přes polovinu tuzemských e-shopů prodává své zboží přes marketplaces, tržby na nich většinou nepřesáhnou ani 10 %.
Značky Nike by Retailors a Rio uspořádaly v prostorách Nike Store v ulici Na Příkopě sérii ranních jógových setkáních.
Nejsledovanějším pátečním pořadem po 20:00 zůstává v divácké skupině 15+ talk show Všechnopárty, následovali Špunti na cestě. Ve skupině 15-54 má nejvyšší sledovanost snímek Rychle a zběsile.
Pod limitovanou edicí víkendových tašek pro automobilku Lexus je podepsán módní návrhář Jan Černý.
V nové sběratelské kampani nabízí Albert za věrnostní body produkty značky Niceboy se slevou.
Česká televize mění na pěti postech své zahraniční zpravodaje. Do Washingtonu míří Václav Černohorský, do Istanbulu Andreas Papadopulos.
Nové zahraniční značky budou v nabídce nákupního centra Westfield Chodov, svou další prodejnu zde otevře i Notino.
Místo zakládání nových stanic se chce skupina Prima zaměřit na repositioning a rebranding těch stávajících. Změny mají lépe zacílit na konkrétní divácké a inzertní skupiny.
Premiere Cinemas otevřela v obchodním centru Varyáda nový multiplex se šesti kinosály, které nabízejí více než 700 sedadel.
Malý pitaval z velkého města zůstává nejsledovanějším pořadem čtvrtečního večera po 20:00 ve všech hlavních diváckých skupinách.